Coronita cu piept de puiPostat de aziz in Pizza ai putea zice ca-i pizza ,ca nu-i pizza hotariti voi:))) dar e deliciosa .modelul l-am vz la cineva de pe un alt site insa umplutura i-mi apartine in totalitate:)) Inapoi la reteta |
nu m-am speriat,doar am sperat
stiu ca nu mai e ca l-a inceput
multumesc de aprecieri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|