Crema de ciocolata
Postat de postavaru in Dulciuri 16 Feb 2012 | 8499 vizualizari
Astazi va indulcesc cu o crema de ciocolata delicioasa.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (45)
la 16.02.2012, 09:31
Ce buuuna!
la 16.02.2012, 09:32
Sti prea bine
la 16.02.2012, 09:34
la 16.02.2012, 09:35
Tzi bunaaaaaaaaaaa-i ...
la 16.02.2012, 09:36
vai vai cu ce ma tentezi azi
la 16.02.2012, 09:58
Diana, nu te poti opri din "gustat"
la 16.02.2012, 09:59
antici_gabytza eu va dau ciocolata, voi imi dati voturi. Cam asta e strategia
la 16.02.2012, 10:19
"ca cum" ar veni ,ne mituiesti Ancuto
la 16.02.2012, 10:21
Ce bunatate...
la 16.02.2012, 10:22
nuuuuu, doar va indulcesc alegerea
la 16.02.2012, 10:37
buna buna
la 16.02.2012, 10:46
delicioasa si fina!!!
la 16.02.2012, 11:40
Multumesc,stau in rand cu copiii sa-mi dai si mie putin!!!
la 16.02.2012, 11:45
mmmmmmmmmmmmmmmmm!!!
COMENTEAZA