Crema de ciocolata

Postat de postavaru in Dulciuri
16 Feb 2012 | 8499 vizualizari

Astazi va indulcesc cu o crema de ciocolata delicioasa.

Inapoi la reteta

Comentarii (45)

la 16.02.2012, 09:31
Ce buuuna!
la 16.02.2012, 09:32
Sti prea bine
la 16.02.2012, 09:34
la 16.02.2012, 09:35
Tzi bunaaaaaaaaaaa-i ...
la 16.02.2012, 09:36
vai vai cu ce ma tentezi azi
la 16.02.2012, 09:58
Diana, nu te poti opri din "gustat"
la 16.02.2012, 09:59
antici_gabytza eu va dau ciocolata, voi imi dati voturi. Cam asta e strategia
la 16.02.2012, 10:19
"ca cum" ar veni ,ne mituiesti Ancuto
la 16.02.2012, 10:21
Ce bunatate...
la 16.02.2012, 10:22
nuuuuu, doar va indulcesc alegerea
la 16.02.2012, 10:37
buna buna
la 16.02.2012, 10:46
delicioasa si fina!!!
la 16.02.2012, 10:53
la 16.02.2012, 11:40
Multumesc,stau in rand cu copiii sa-mi dai si mie putin!!!
la 16.02.2012, 11:45
mmmmmmmmmmmmmmmmm!!!

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or