Crema de ciocolata

Postat de postavaru in Dulciuri
16 Feb 2012 | 8499 vizualizari

Astazi va indulcesc cu o crema de ciocolata delicioasa.

Inapoi la reteta

Comentarii (45)

la 16.02.2012, 16:55
vreau si eu
la 16.02.2012, 17:14
ce crema minunata!
la 16.02.2012, 17:19
ciocolata ,yami-yami ...
la 16.02.2012, 19:02
Vai ce delicioasa Ancuta!!! Arata imbietor!
la 16.02.2012, 20:04
Ruxy nici nu iti pot spune cat a fost de buna
la 16.02.2012, 20:04
Naomi, Daria va multumesc
la 16.02.2012, 20:05
Lau ai votat, ca sa-ti dau?
la 16.02.2012, 21:33
Primesc si eu daca votez?
la 16.02.2012, 22:08
Mirela hai ca sunt darnica
la 16.02.2012, 22:13
....ti-a mai ramas o lingurita macar de pofta???
la 16.02.2012, 22:47
Iri pofteste
la 19.02.2012, 10:29
la 19.02.2012, 17:06
Gina
la 11.05.2012, 21:43
wau, super
la 11.05.2012, 22:53
Susu

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or