Mancare de pui cu sos de legumePostat de RuxyRux in Pui O mancare deosebit de gustoasa... Inapoi la reteta |
dar eu vreau si pielita ,crocanta
Pup Taniuta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|