Mancare de pui cu sos de legume

Postat de RuxyRux in Pui
6 Sep 2011 | 10697 vizualizari

O mancare deosebit de gustoasa...

Inapoi la reteta

Comentarii (39)

la 06.09.2011, 17:31
si mie imi place
la 06.09.2011, 18:02
Delicios!!!
la 06.09.2011, 18:07
Multumesc
la 06.09.2011, 19:53
am venit sii eu la masa
la 06.09.2011, 20:06
pai daca e gustoasa,atunci sa gustam
la 06.09.2011, 21:43
Mena...prezenta ta ma bucura tare
la 06.09.2011, 21:43
Gusta Rocs...cu drag iti ofer
la 06.09.2011, 21:45
vreau si eu Ruxy
la 06.09.2011, 21:49
Hay Diuta draga mea draga...pentru tine pun o masa in gradina cu floricele
la 06.09.2011, 21:54
Aoleu,parc-as fi vreo ....DIVA
la 06.09.2011, 21:55
Nu stiu cum te vad altii...dar pentru mine chiar esti
la 06.09.2011, 23:19
ruxyca ce mancarica buna ne-ai facut tu aici
la 06.09.2011, 23:20
Pup dulce Deyyyy
la 06.09.2011, 23:22
la 07.09.2011, 14:08
Foarte apetisanta mancarea ta. Sunt la birou si m-a cam apucat foamea.

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or