Pui in lapte si cartofi in sos de mustar
Postat de Sim0naWorld in Pui 23 Iun 2012 | 5413 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (24)
la 23.06.2012, 11:21
tare buna mancarica ta!!!
la 23.06.2012, 11:30
foarte buna papica ta!

la 23.06.2012, 12:03
ce gustos
la 23.06.2012, 13:23
Mhhh. Bun!
la 23.06.2012, 13:52
Delicios puisor! Vin si eu la pranz
la 23.06.2012, 15:08
placeeee
la 23.06.2012, 15:52
Simo, de unde sa luam ingredientul asta ?
)) buna reteta, BTW
la 23.06.2012, 15:56
oups
noroc ca ai ras de am vazut 
la 23.06.2012, 16:02
la 23.06.2012, 16:23
bun
la 23.06.2012, 20:30
Bunnnn!!!
la 23.06.2012, 21:15
place
COMENTEAZA