Pulpe de pui marinate, la cuptorPostat de medioto59 in Pui
Inapoi la reteta
|
))))
zici ca am facut eu poza
....ma lauda Gaby...............uffffffffffffffff, dar la sfarsit da cu bata -n balta
in stilul ei caracteristic
.........auzi la ea la restaurant
.......sarumana, multumesc Gabytzule, stii tu de ce
.................hai da obrazul ca te si pup.................
......................
Ce frumoooooos!!!!!!!!!!
am sosit si eu mai de la inceput
frumos
da craticioara aia?
e de portelan sau.....?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|