Rulada din piept de puiPostat de diaconta in Pui Sigur veti spune "iar ....rulada?".....da,iar rulada Inapoi la reteta |
aham
mersi
Ligia
zice Rocsi ca tare-mi place sa fac....suluri
Ce scumpa esti Dia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|