Supa de curcan cu galuste
Postat de ela in Supe 7 Dec 2011 | 5978 vizualizari
tare buna....nu mai facusem supa cu galuste de o eternitate...
Inapoi la reteta
|
Comentarii (21)
la 07.12.2011, 16:14
heiiiii ce-mi place
la 07.12.2011, 16:23
place
la 07.12.2011, 16:23
Lilik,si mie imi place,dar nu mai facusem de ani de zile
la 07.12.2011, 16:23
Sufletista
la 07.12.2011, 16:31
foarte buna
la 07.12.2011, 16:57
buna buna
la 07.12.2011, 17:05
Vladimir,multumesc
la 07.12.2011, 17:06
Cris
la 07.12.2011, 17:06
Gabytza,tare bune este
la 07.12.2011, 17:31
mi-e foameeeeeeeeeeeeee
la 07.12.2011, 18:36
bine arata supita asta
la 07.12.2011, 20:57
tare buna!
la 07.12.2011, 21:23
buna de tot supica
COMENTEAZA