Supa de iepure
Postat de gurita_ta2005 in Supe 9 Apr 2015 | 9956 vizualizari
O supa delicioasa, sa o incercati si voi
Inapoi la reteta
|
Comentarii (44)
la 09.04.2015, 18:19
Vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,nu mai vine iepurasul,l-a facut Diamantoaso supa...


la 09.04.2015, 18:20
Cleme
))
la 09.04.2015, 18:20
cleme nu fi rea
)
la 09.04.2015, 18:20
daniela
la 09.04.2015, 18:21
Cleme
la 09.04.2015, 18:22
Cleme
))
la 09.04.2015, 18:25
Sunt doar racita,de unde ai scos-o pe asta cu reaua....
la 09.04.2015, 18:27
adele
la 09.04.2015, 18:28
pai daca esti racita vino la o supa ,primesti cadourile de la iepuras in supa
)
la 09.04.2015, 18:31
kuki
la 09.04.2015, 18:34
Imi place cum arata!
la 09.04.2015, 18:49
ina
la 09.04.2015, 18:55
Ce bine arata!
COMENTEAZA