Supa de iepure
Postat de gurita_ta2005 in Supe 9 Apr 2015 | 9955 vizualizari
O supa delicioasa, sa o incercati si voi
Inapoi la reteta
|
Comentarii (44)
la 09.04.2015, 18:57
multumesc mery
la 09.04.2015, 19:16
ce culoare frumoasa are
nici nu ma fandeam la supa de iepure
la 09.04.2015, 19:20
dia
are gust bun
la 09.04.2015, 19:20
roxana
la 09.04.2015, 19:46
Ce bine arata, limpede, clara! Cred ca e delicioasa!
la 09.04.2015, 20:08
mersi simo,da e tare buna
la 09.04.2015, 20:11
Foarte fain arata!!
la 09.04.2015, 20:28
Culori faine!
la 09.04.2015, 20:51
buna buna
la 09.04.2015, 21:06
multumesc 

la 09.04.2015, 21:17
Ce faina ti-a iesit poza, ce claritate!
la 09.04.2015, 21:44
excelent
la 09.04.2015, 22:44
I-a iesit Rocsi ca nu a dat iepurele din picioare
la 09.04.2015, 22:59
ce bine arata
COMENTEAZA