Tort "Buturuga de Craciun"Postat de Retetegg in Torturi La multi ani, Bucataras.ro! La multi ani dragi bucatarasi veseli si frumosi! Va invit sa servim o felie de tort in cinstea celor 4 ani! Inapoi la reteta |

)))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|