Tortellini in supa de pui
Postat de lilik in Tortellini 26 Ian 2011 | 11844 vizualizari
Inapoi la reteta
|
Comentarii (21)
la 26.01.2011, 23:20
Cam tarzior...dar as papa asa o supa delicioasa!
la 26.01.2011, 23:23
Ruxy iti multumesc frumos si te rog poftste
la 26.01.2011, 23:23
Nu te refuz Lilik scumpa!
la 26.01.2011, 23:25
tare bine merge o supa pe frigul asta
la 26.01.2011, 23:27
Ruxy
Anca serveste si tu
la 26.01.2011, 23:54
Dana
la 27.01.2011, 00:00
Ela
la 27.01.2011, 09:08
buna supica
la 27.01.2011, 09:14
nu am pus niciodata in supa dar cred ca-i foarte bun ,noi le mancam asa fierte cu cascaval topit pe deasupra
la 27.01.2011, 09:44
Interesant !
COMENTEAZA