Crema de ciocolata RaffaelloPostat de miha in Dulciuri
Inapoi la reteta
|
oricum arata bine de tot, bravo
PPP mmmm
) bine a descris Mihaela
arata tare biine
Excelenta!
Nici daca-ti dau telefon? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|