Crema de ciocolata RaffaelloPostat de miha in Dulciuri
Inapoi la reteta
|
Asa e, excelenta! Zic si eu!
Elena
Mihaela
Anamaria
multumesc!
ce metafora grozava!
Elena
multumesc!
))
ca altfel iti faceam inundatie,super,super,super
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|