Prajitura "DUO"Postat de merisor67 in Prajituri Am facut o combinatie de foi albe cu foi maro si la fel crema. Inapoi la reteta |
Meri e super faina
sunt patru foi, dar alea albe de la mijloc se confunda cu crema in poza

si conducerii care o promoveaza pe facebook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|