Prajitura "DUO"
Postat de merisor67 in Prajituri 23 Ian 2013 | 42803 vizualizari
Am facut o combinatie de foi albe cu foi maro si la fel crema.
Inapoi la reteta
|
Comentarii (98)
la 23.01.2013, 11:56
arata minunat
muah!
la 23.01.2013, 11:57
dementiala
la 23.01.2013, 12:00
Multzu Laurici! Muah!
la 23.01.2013, 12:00
Cris
la 23.01.2013, 12:00
Super delicioasa!
la 23.01.2013, 12:00
Merisor am uitat sa iti urez o zi superba
la 23.01.2013, 12:01
Cris, multumesc!
la 23.01.2013, 12:02
Ce frumos arata
la 23.01.2013, 12:02
Motan, Dindragoste
la 23.01.2013, 12:04
Multumesc Geanina!
la 23.01.2013, 12:04
o nebunie
la 23.01.2013, 12:06
super
la 23.01.2013, 12:06
Tare buna ptajiturica ta!!!
la 23.01.2013, 12:16
wow ce super..are si numele meu,e a mea!
COMENTEAZA