Prajitura "DUO"

Postat de merisor67 in Prajituri
23 Ian 2013 | 42803 vizualizari

Am facut o combinatie de foi albe cu foi maro si la fel crema.

Inapoi la reteta

Comentarii (98)

la 23.01.2013, 11:56
arata minunat muah!
la 23.01.2013, 11:57
dementiala
la 23.01.2013, 11:59
la 23.01.2013, 12:00
Multzu Laurici! Muah!
la 23.01.2013, 12:00
Cris
la 23.01.2013, 12:00
Super delicioasa!
la 23.01.2013, 12:00
Merisor am uitat sa iti urez o zi superba
la 23.01.2013, 12:01
Cris, multumesc!
la 23.01.2013, 12:02
Ce frumos arata
la 23.01.2013, 12:02
Motan, Dindragoste
la 23.01.2013, 12:04
Multumesc Geanina!
la 23.01.2013, 12:04
o nebunie
la 23.01.2013, 12:06
super
la 23.01.2013, 12:06
Tare buna ptajiturica ta!!!
la 23.01.2013, 12:16
wow ce super..are si numele meu,e a mea!

COMENTEAZA

Video
Retete la 20 lei
Dulciuri
Scoala de gatit Bucataras
Supe/Ciorbe
Mancaruri cu carne
Paste
Mancaruri de post
Peste
Mancare copii
Salate
Mezel de casa
Aperitive / Garnituri
Conserve
Sosuri
Pizza
Bauturi
Reteta de vedeta
Fructe de mare
Bucatarasi celebri
Vegan / Raw vegan
Mancaruri de legume
Cook and smile
Sandvisuri
Slow Cooker
Retete diabetici
Video
2 Portii = 20 LEI
Retete facute de copii
Multicooking
Carte d'Or