Prajitura "DUO"Postat de merisor67 in Prajituri Am facut o combinatie de foi albe cu foi maro si la fel crema. Inapoi la reteta |
)
))
sa ne bucuram si noi de ochii lui
))
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|